مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-09ورزشي

راه اندازی رشته های ساحلی در دستور کار قرار گرفته است


معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که راه اندازی رشته های ساحلی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: امیدوارم علاوه بر هیات والیبال، - ایسنا/خوزستان معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که راه اندازی رشته های ساحلی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: امیدوارم علاوه بر هیات والیبال، سایر هیات های ورزشی استان که می توانند بخش ساحلی رشته های خود را فعال کنند در این زمینه گام بردارند و اگر این مهم محقق شود، قول می دهم خوزستان در آینده در بازی های ساحلی آسیا نیز ملی پوش داشته باشد.

ابراهیم نصیری در حاشیه مسابقات والیبال ساحلی خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات با نظم بسیار خوبی برگزار شد و فعال شدن کمیته والیبال ساحلی هیات والیبال خوزستان نیز اقدامی ارزشمند از سوی مسئولان هیات است.

هیات والیبال توانسته تهدید را به فرصت تبدیل کند.

وی بیان کرد: بررسی تاریخچه بازی های ساحلی آسیا نشان می دهد که ایران در دوره های اول و دوم این مسابقات حضور نداشته و از دور سوم پا به این رقابت ها گذاشته است.

این بازی ها در 14 رشته انجام شد که ایران نیز توانست رتبه قابل قبولی کسب کند، ضمن این که در هر دوره هم بر تعداد ورزشکاران ایرانی و هم بر تعداد مدال ورزشکاران کشور افزوده شد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته های ساحلی در دستور کار قرار گرفته است

راه اندازی رشته های ساحلی در دستور کار قرار گرفته است